Daca doriti sa alegeti o firma de curatenie...

Atunci cand se externalizeaza servicii de curatenie, partile vor, de obicei, ca asigurarea realizarii activitatilor din viitorul contract sa se desfasoare cat mai “firesc”, cu cat mai putina implicare a Beneficiarului in supravegherea propriu-zisa.

Din punctul de vedere al Beneficiarului, Persoana Responsabila de contract este pilonul si “garantul” bunei derulari ale contractului.

Parcurgem impreuna gratuit pasii:

  • Evaluare potential interior-exterior cladiri;
  • Dimensionarea tuturor resurselor necesare (umane si materiale);
  • Precizarea impreuna a unor cerinte specifice;
  • Intocmire/asistenta Caiet de Sarcini simplu/complex;
  • Personalul exista deja sau selectia/recrutarea intra de obicei in sarcina dvs.
  • intocmirea/completarea listei propriu-zise de necesar materiale - gama profesionala si masuri pentru depozitarea ordonata a lor;
  • Instruirea personalului este obligatia noastra, in vederea stabilirii disciplinei tehnologice la locul de munca;
  • Supravegherea periodica a personalului responsabil cu executia, de catre un reprezentant tehnolog al societatii noastre, cu consemnare in fisa de evidenta-stare curatenie.

Care este scopul? Decongestionarea compartimentelor administrative de problematica asigurarii curateniei, la standarde UE... si aceasta GRATIS! Realizarea unei jonctiuni spre rezolvarea oricaror probleme urgente/speciale ce apar in legatura cu curatenia cladirii-la un moment dat!

Care este rezultatul? Eficienta (!); odoruri placute peste tot; usurarea muncii personalului direct productiv cu curatenia.

Efectul dorit... Grad de igiena crescut, sentiment de confort si zambete de satisfactie!

in consecinta, secretul parteneriatelor de durata este o relatie contractuala precisa si corecta, ceea ce va reflecta calitatea afacerii in sine. Ce spun clientii despre compania noastra

Idei de selectie majore ale unei firme de curatenie:

  1. Planul procedural (baza viitoarei ANEXA) din oferta trebuie sa contina si sa asigure:
    • Lista tuturor prestatiilor cf Caietului de Sarcini;
    • Lista cantitativa si calitativa a materialelor si marcilor;
    • Informatii cu privire la “arrier-garda” societatii furnizoare;
    • Posibilitatile de contactare imediata a Responsabilul (in caz de nevoie);
    • Referintele existente cu nume si numere pentru contactare.
  2. Trasarea sistemului de transmitere al informatiei astfel, incat sa asigure raportarea la termenele stabilite si in mod obiectiv.
  3. Modalitatea de infiintare a unui sistem de asigurare al calitatii si controlului (se ataseaza atestatul), prin combinarea unor mijloace obiective si subiective. Astfel, se vor aplica procedee de monitoring, care ajuta la compararea cu termenii contractuali, respectiv ele se pot documenta si reproduce.
  4. Planul procedural (baza viitoarei ANEXA) din oferta trebuie sa contina si sa asigure:
    • Poseda cunostinte aprofundate? (in caz ca apar elemente noi);
    • Capacitatea sa de luare a deciziilor prompte, eficiente si urmaribile;
    • Procedurile din oferta sunt viabile (“pornire” rapida si lina);
    • Supraveghere sistematica la intervale prestabilite. (eventual ziua/ora)
  5. Date despre personalul direct productiv: daca vor participa la cursuri de calificare; modalitati de recrutare/selectie; modalitati de motivare; grile de salarizare etc.
Responsabilul cu Oferta va trebui sa convinga Clientul sau ca intelege perfect doleantele acestuia si este capabil sa le satisfaca!